Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, October 28, 2010

Yeah!!!

Yeah hari ni sngt syiok la...bkn apa...ari ni cik warnida dpt cuti tk ada sbb dri abg hihiihih...bwk Mia jln-jlnblogger-emoticon.blogspot.com (g klinik la)so apa lagi hoye hoye.....sian Mia, akak kta asyik kembung malam jer mrgam mlm-mlm tak nk tidoblogger-emoticon.blogspot.com....siang-siang alhmdllh plk...siap skng ni dh pndai sembng ngn org hhihihi fikirbru nk msuk hari ke 41 ni...waduh waduh :p ni la Damia zara.....dh besr dh hihihihihiblik jer rumh...trus buka blog...bertmbh syiok la bila Cik Nesa msj kat SB kta ada somthng for me!!! kt blog dia hihihihi jeng jeng jeng....tq sngt-sngt NESA...cute sngh la karakter ni...nama dia Chibi-YOU!(Cik Warnida) klu nk tgk yg lain..ada lagi 2 kat blog cik nesa....klik page dia k....hihihih skli lagi TQ nesa..muah muah muah!!!ciumciumcium

actly nesa bt kn karakter tu jer....yg ballon tulis-tulis tu..sja la cik warnida tmbh sbb nk letk kat dlm blog ni blogger-emoticon.blogspot.com
Photobucket

4 comments:

diba said...

comey karekter tu,,he

:"♥Warnida:"♥ said...

krdt untk Nesa..mmg sngt cute^_^

antzgirl said...

memang comel mcm nida jugak.. hehe ;D

:"♥Warnida:"♥ said...

hihihi tq antz....kena puji la plk mlm2 ni hihhih^_^