Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, October 25, 2010

Tag dari budak Nakal....

Yeahhh!!! segar² mata tgh² mlm nie...dok kusyuk BW terjah blog² yg terbaik dri ladng ni..tba² en nakal msj bg tau..."cik warnida, anda kena tag" WAHHH nsb baik dia ckp kena tag...klu dia ckp anda kena tangkap mcm mn(apa slh ku) ihihihihi ish² dok bt kuih loyang buruk plk cik warnida ni....so terpksa la berhnti sktika BW ni n jwb tag yg d tag oleh bdk nakal ni :-).....jeng jeng jeng!!!! 1.....2.....3....mula...............!!!!!!!!!!!




1. Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
*Benda benda !!!!handfon, laptop ( sunyi la klu tak ada bnda² ni) n en Boo boo( spa En boo boo ni) ni la en boo boo...sntiasa d sisi:-)) bkn apa..tak leh tido la klu dia tak ada...so teramat pntng la en boo boo ni:p...

2. Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri?
*wahhh mmg kbnykn nya beli brng guna duit sndri pn...tpi pling terbru benda yg beli guna duit sndri....sebuah laptop jenama acer aspire 4741Z bersrta kn sbiji broadbnd celcom...:p ( yee arr sbb tu la tiap² ari dok layan blog jer) hihihihiblogger-emoticon.blogspot.com

3. Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
*padang kilat hahahahhah en nakal tau kot kat mn....terbaik dri ladang pnya plan hihih tema..mhhhhh tk tau la( tak nah terfkir lagi bt msa skng ni)BF pn tak ada...aikkk tmpt cik warnida terfkir lak hihihihi(cik warnida tgh pening):pblogger-emoticon.blogspot.com

4. Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?

* dengan LANTANG NYA CIK WARNIDA MNJWB....TIDAK..:( blogger-emoticon.blogspot.comno komen....( d kecewa kn la)

5. Berapa lama kamoo akan mencintai X kekasih kamoo?
* sorry yee en nakal...terubh skit soalan nya...6 TAHUN!!

6. Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?
* 2 buah novel cinta Hafizah Iszahanid n Bikash Nur Idris Alaf 21 bertajuk..NOKTAH DI HUJUNG RINDU & CINTA DATANG LAGI(cik warnida mngku, cik warnida seorang pngemar novel² cinta) jiwang plk !!!!:P

7. Apa nama penuh kamoo?
* ZAMIWARNIDA OSMAN BASHAH...blogger-emoticon.blogspot.comperhatian ak....WARNIDA ok..bkn WARDINA....sja la nk anouc kt sni..sbb kbnykn kwn² blogger terslh bca nama cik warnida la:P

8. Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra?
* Kadng² Ayah ..kdng² Mak....tapi yg sllu nya.....mak la...yela mak mngkn phm lagi ANAK BONGSU perempuan dia yg sorng ni:p manja lbh skit la..tak bnyk pn hihihihi

9. Adakah kamoo basuh baju sendiri?
* ala soalan...zmn dh moden la..mesin la bsuh..klu tnya Bibik pn..msti dia tak mngku dia bsuh hahahhah,...bibik ckp..."ngapa'in ssh dong....mesin nya ada...msuk bju tekan² pusing siap:p(wahhh ckp indo lak aku)" sewel

10. Bila tarikh lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?
* 22 jun..thun lps smbut kat petaling jaya....taman permainana hahahhahahahblogger-emoticon.blogspot.com

11. Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?
ala 3 jer ker..bnyk ni nk bg tau tntg nakal ni..hihihihihi
*kawan sekmpng tapi jumpa dlm dunia canggih blogger ni la...hahahhaha
*sngt nakal....(tgk link blog la)
*kembar siam ngn zizan raja lawak(scandal cik warnida tu)....

12. Lima blogger yang kamoo nak tag:
1. Aleen Aiden
2.
Ennis
3.
Ain
4.
Ayna
5. Raji

Photobucket

8 comments:

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

adeyy...lawak jgk cik warnida kita..yg no3 tu..padang kilat ada lagi ker la ni..lama dh x p belah tu..hehehe.Jawapan yg menghiburkan hati..hahahaha.Tahniah

:"♥Warnida:"♥ said...

nakal..msti la ada lagi...depn kedai laksa pakndak ..jom2 la jln2 smpai ke blkng..dh mju ooo..tmn2 bru naik...sbuk gila...haishhhh

hahahah bkn apa...ni smua cdgan ayah la..nk bt kat pdng kilat..konon nya nk bt pntup kluarga la...sbb nida yg last kn, nk bg besr la skit kndri nya..insyallh la..klu ada rzki:P

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

ooo..kira btl laa...wahhh..syg sungguh cikgu osman bashah kt anak dia nie..ahaks..jeles i taw..auwww

:"♥Warnida:"♥ said...

hahahah syg sngh la....ank dia kena pulun cri duit la nk bt kndri bsr2ran mcm tu hihihi tak pa..mntk sponser kat akak2 n abg2 la skit2....komfom jdi nya...hhihihihih skng ni kena berusaha cri Buah Hati jer la( haishhhhh tak blh lagi kot bt msa skng ni) kena ambil msa dlu :p kawin2 tolak tepi sat noh

cik kumbang said...

nak pinjam novel yang ada gmbar kumbang tu boley...huhu :p

:"♥Warnida:"♥ said...

cik kumbang..blh2 :-) apa slh nya...lagi pn nida dh abis bca...bg cik kumbng bca lak hihihih:p

Fakhrur Razi berkata said...

hahahah thx for tagging ;D
bler free nnti ak jwb

ps: kalau jawab nnti kena tlis Xkekasih gak ke?
hak2

:"♥Warnida:"♥ said...

Fakhrur Razi.....ok nnti free la..klu busy jap g ggu ko lak:p

ehem ehem ehem....lu fikir la sndri...ckp ada awek bt apa nk letk X X tu..ubh sndri yee soaln tu hihihi^_^