Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Saturday, October 16, 2010

Kenapa aku masih lagi macam ni....

Satu tajuk yang agak pnjg kali,tpi cerita nya agak pendek.... aku pn tak tau la nk kata apa...pelik la dengan msalh yg aku hadapi skng ni...dh nk smpai setahun maslh nie..blogger-emoticon.blogspot.comknpa aku msih blm trma hakikat yg aku ngn dia mmg tak leh nk bersama...knpa smu ni perlu jdi mcm ni.Setahu aku, aku seorng wanita yg kuat terima apa ja dugaan dan cabaran, tapi kali ni aku mengku KALAH....aku tak leh trma hakikat ni smua,knpa aku msh nk ingt cerita-cerita lama bersama dia...sudah-sudah la tu....terima hakikatblogger-emoticon.blogspot.com...WALAUPUN hati berat nk menerima smua ni....blogger-emoticon.blogspot.com adakah aku masih sayang....atau aku ego ngn diri sendiri...aku kena cri jaln untk selesai smua bnda ni...percya ngn dri sendri..

Photobucket

2 comments:

aleen aiden said...

sabar ye..aku dlu 2taun jugak nak lupe.paham sgt prasaan ko tuh.kene kuat smgt.huhuh

:"♥Warnida:"♥ said...

ish 2 thun beb ko lalui dia mcm mn ...aku ni bru jA nk msuk sthun tu pn dh mnyeksa aku sngh2 dh ni...arghhH!!!! serabut gila kpla otak....yela ko phm kn mcm mn prsan aku skng ni...