Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, October 5, 2010

Oh facebook!!!

Askum...yuhuuu....ari ni serius mood aku sngt sngt lelong....jiwa kacau semua ada..tiba² smngt lak aku nk post sal cita yg nk kongsi ngn semua org ni....skng ni...tnya p la mn² org pn...ADA FACEBOOK TAK??blogger-emoticon.blogspot.com msti jwpan dia...ADA!! ADD LA!!! haaa soaln dan jwpan yg sering kita dengar bila kita bertnya mngnai facebook ni..bdk² 10 tahun pn dah ada facebook byg kn la :p..


facebook ni serius aku bg tau mmg satu lamn web yg sngt best sbb dlm tu aku dpt jmpa kwn² lama aku dri sek rendah lagi yg dh berthun² tak jmpa.blogger-emoticon.blogspot.com..mcm mn leh jmpa dlm facebook ni pn tak tau mmg gempak abis la...facebook lain dri lmn² web sosial yg lain mcm myspace, friendster.....mmg lain sngt²..tapi kn...kdng² facebook ni blh mndtg kan keburukan pn ada jgk...mhhhh aku bkn la nk band facebook ka apa ka...cuma aku tgk bnda yg jdi d sklling aku malahan aku sndri pn dah kena ngn facebook ni....ye la...ok aku bg cth aku tak nk libt kan spa² skng ni aku nk bg cth dri aku sndri...dah bercinta 5 6 tahun..join facebook berpisah jgk...!!!! haishhhhh pasng kapel dah rmai aku tgk break sbb apa....Boy @ gurl jmpa X diorg blik lps tu cinta berputik kembli arghhhh tak best tak best klu tak jmpa X pn..jmpa kwn² lama tgk wahh lain nya skng ni jatuh hati so CURANG!!! aduyaiiiiblogger-emoticon.blogspot.com....bkn nk kta kn pasngan kapel jer..suami istri pn dh bnyk kes pasl facebook ni..dlm surat khbr cerai pasl facebook gaduh pasl facebook...knpa kn jdi mcm tu ak...pelik kan...tak leh ker nk kekal kan satu² hbgan tu...lps tu dlm facebook pn...leh tipu mcm²..yg dh kwin ckp blm kawin...lps tu klu tk puas hati ngn ssorng tu sngp bt kn facebook nya..lps tu maki hamun dalm tu..cari duit senang pn leh bt dalam facebook kn....husihh dunia²...serius aku tak phm....kdng² facebook leh bwk kita kepd KEGEMBIRAAN tapi kdng² kegembiraan tu akan bertukar mnjdi KESEDIHANblogger-emoticon.blogspot.comapa pendpt korang.....harus ke tak sesorng tu ada facebook????? blogger-emoticon.blogspot.com mana yg elok kita leh ikut mn yang tak elok tu tolak jer tepi ok!!!!

Photobucket


No comments: