Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, October 25, 2010

Seks Dalam Tandas!!! jeng jeng jeng....

Tempat : Kelas Ting 3 Melur
Situasi : Pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar
menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk
"Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam"blogger-emoticon.blogspot.com

Sharifah Atiqah Bt Syed Nazri : pada pendapat saya, remaja yang
sanggup melakukan maksiat dalam tandas adalah dari kalangan mereka
yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel.blogger-emoticon.blogspot.com

Azran Bin Mohammad Kamal : Saya tidak bersetuju kerana ada
diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih
melakukan perkara sedemikian.blogger-emoticon.blogspot.com

Khairil Bin Abd. Rahman : Menurut firasat saya, remaja tersebut
berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab
utama yang lain, mereka buta tentang agama.blogger-emoticon.blogspot.com

Al Hafiz Bin Ahmad Azlan : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar
tersebut buta tentang agama.blogger-emoticon.blogspot.com


Khairil Bin Abd. Rahman : Kenapa pulak? bukankah umat yang
melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati
pendidikan agama?

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Al Hafiz Bin Ahmad Azlan) Mengapa
kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil Bin Abd. Rahman?

Al Hafiz Bin Ahmad Azlan : Sebenarnya mereka amat arif dengan
agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh
itu, jika mereka melakukan maksiat dalam tandas, malaikat tidak dapat
menulis amalan buruk yang mereka lakukan.blogger-emoticon.blogspot.com

Cikgu Sahab : ?!!blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Photobucket

16 comments:

chentamiera said...

hahaha..pandai nye budak tu

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha
ad ker cmtuh ;D
eh cter btol ker rekaan smata2 nih? o.O


ps: thx ksik link tutorial tuh~
;D dh pgi kt blog tuh~

:"♥Warnida:"♥ said...

miera sngt pndai bdk2 zmn skng ni ...:p

:"♥Warnida:"♥ said...

Fakhrur Razi...hahahhah rekaan jer kot...dpt dlm email:p tapi tak tau la kot2 ada hihihi mn la nk tau kn...bdk2 zmn skng ni terlbh uptodates skit so tak ksh sngt la hahhahahah....aduyaiii mcm2...

oo yka...ok jgn lupa ikut..klu tak tau tnya ak:p

mieraaaa said...

i like last jawapan alhafiz, ahahaha2

:"♥Warnida:"♥ said...

hahhaah jwpan yg blh d trma akl la jgk...tpi bila fkir fkir blik...rsa mcm nk luku laju2 pn ada^_^

aleen aiden said...

saye setuju dgn al hafiz cikgu...hak2

:"♥Warnida:"♥ said...

aleen...hahahahh apa nk jdi ni bdk2 zmn skng^_^

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

waaa....jwapan Al Hafiz..Membuatkan Jantung berhenti seketika..hahaha

:"♥Warnida:"♥ said...

nakal....haaaaaaaaaaa msti ada pnglman nakal ni :p hihihihi

Sweet Cleopatra said...

hahha..budak2 zaman sekarang..apalah nak jd..
kalau da pndai tu mmg la pndai sgt jwpan yg diberi..:P

:"♥Warnida:"♥ said...

sweet..tau tk pa...kurng pndai tak leh....terlbh pndai pn tak leh gak skng ni :p kna control la mn yg ptt:p

Si kodOQ said...

JaWaPAn terAkHir Tu laH peNutIP seGalA persOAlaN....HebaT..sANgAT menArik...
Ong..kedEQ..kedEQ..

:"♥Warnida:"♥ said...

si kodoq mau tau la..klu tak..ckgu dia tak terdiam srbu bhsa la..:p ckgu dia pn dh tak tau nk jwn apa lagi dh:P

antzgirl said...

haha...
entry ni sgt best! :))~

:"♥Warnida:"♥ said...

nida pn suka sngt2 ngn cita ni:p