Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, October 11, 2010

TUAN, BUKAN SAYA YANG BUAT LA.. :(

Lucu, tapi kadang-kadang perkara inilah yang selalu jadi kat kita... perception...
di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..
kendian, benda tu bergerak ke badan<rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?
bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm
saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni
pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.
tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya
dia melawan lak tu
masa saya nak luku kepala dia sedas,tuan saya lalu lak
akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri
oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan
Photobucket


10 comments:

dinie said...

sangat suka !! coz kucing tuh teramatlah comel.. i'm a cat lover..err nk copy 1 pic ehhh...hihihihi :)

aleen adela akoo ^_* said...

ololooo somelnye..hu3

:"♥Warnida:"♥ said...

dinie..hahahah nk kopy ke....:-)mhhh copy la dinie...tk ksh pn..sbb ni pn org bg dlm email....nmpk cute jer cita dia kn...sbb tu yg nk kongsi ngn smua tu:P

:"♥Warnida:"♥ said...

aleen.....comel mcm aku tak:p

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

berlaku adilah kepada ci kucing ..carikan dia peguam bela jangan terus isa... nic pic terbaek

:"♥Warnida:"♥ said...

ha3,tgh brusaha dpt kn dia pguam la nie,,kcian si kucing,sbar ye...tq...

nadzirah aqilah said...

hahaha.. demm kiut la kucing tuuu!!! kesian oh tak psl2 masuk dlm sangkar.. kuang3..

:"♥Warnida:"♥ said...

nad..hahah tu la psl...yang tuan nya pn bkn nya nk tnya dlu ke 2 2 blah pihak...pkat nk hukum jer hahahhaha:-) malang sngh nsb kucing tu hihihihi

DySha cHan said...

alolo... cute er kitty n birdy 2^^ suke2

:"♥Warnida:"♥ said...

kita pn suka sngt² .....mmg cute