Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Friday, October 8, 2010

Yang Perlu Korang Tau Pasal Lelaki Dan Perempuan

Apa yang korang perlu tahu pasal lelaki dan perempuan???blogger-emoticon.blogspot.comHaaaaaa jom jom kita menyelongkar serba sedikit tabiat diorang noh!!!

LELAKI
men2Lelaki tidak kisah pasal harga barang, terus beli walaupun mahal kerana memerlukan
men2Hanya ada berus gigi, sabun pisay cukur dan krim pencukur aje dalam bilik air.
men2Konon saja la mengaku sukakan kucing, sayang ....kena sepak adalah..
men2Mula risau dan menyesal selepas berbini
men2Lelaki yang berjaya ialah yang bergaji lebih besar dari isterinya.

PEREMPUAN
womenMacam-macam benda dibeli masa sale tapi bukanya nak pakai sangat pun..
womenAda 666(NO sukaan Cik Warnida;p) macam produk penjagaan yang digunakan dalam bilik air tu, tak termasuk kat meja solek lagi.
womenKebanyakan perempuan suka dan sayangkan kucing
womenRisau dan takut kalau tak BERLAKI
womenPerempuan yang berjaya ialah mengahwini lelaki yang dapat menggantikan balik jumlah duit yang dibelanjakan nya..


Agak-agak korang kan BETUL ke SALAH, SETUJU ke TAK SETUJU...dgn apa yang cik warnida ingin smpai kan nie.....mhhhhhhhhhh!!!blogger-emoticon.blogspot.com

Photobucket

2 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

aku lagi syg org dr syg kucing.hak3

:"♥Warnida:"♥ said...

hahhahah aku lbh syg kn kucing dri org la...sbb kucing ni akn sntiasa setia ngn tuan dia...mn ada keinginan nk cri tuan lain...klu jmpa tuan yg lain pn...msti dia tak nk dok nya la....lain plk mnusia...phm2 sndri la:p hahhahaha