Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, October 26, 2010

Apa...Cik Warnida makin cumel!!!

Ehem ehem ehem jgn jelus ngn tajuk ni yee hahahhahaha....sja la cik warnida nk story ngn u'oll skit...actly bru prsan yg skng ni cik warnida bertmbh cumel la(CUBBY) aduyaiiii ye aarrr lps satu satu maslh yg dtg....dh tension..apa lagi nk bt KITA MAKAN BANYAK-BANYAKblogger-emoticon.blogspot.com(dh tu jer yg tau bt kn) huhuhu....dh makan tak ingt dunia lak...apa la nk jdi ngn cik warnida ni......aduyaiii isau nya...nk kena control blik la skng ni...tulun tulun.....









tgk pic ni...!!!!!!!!!!!!!! ish ish ish

cute nya (PERASAN GILA BABAS) ya allah....paha...aduayiii dh mcm paha ayam KFC..nyum nyum nyum shga mnjilat jari:p...sabr jer la....skng ni satu ja...slgi mslh yg ada ni tak hlng...slgi tu la cik warnida akan kekal kn kecomelan ini hahhahahahhahblogger-emoticon.blogspot.com
sewel!!!!!!!!!!
Photobucket

12 comments:

abgberuss said...

hahahaha jolok rambutan di luar pagar,kalau salah tolong rotankan.

:"♥Warnida:"♥ said...

haaa pndai pn abg berus ni:p

~eZmALiZa~ said...

DSLR!! hehe...model ape sis?? :P

:"♥Warnida:"♥ said...

ezma....nikon D3000:-)

Ayna Tan said...

comel la..betul..
^_^

:"♥Warnida:"♥ said...

ayna...hihihih tq tq ^_^ haishhh tgh2 mlm ni abis bertmbh kembg la cik warnida kena puji:p

hiro said...

gua senyum ne...

:"♥Warnida:"♥ said...

ye ye snyum smpai ke tlga ok^_^

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

warnida:tnya sapa pokok apa sembang goyang
nanti jwb pokok angin goncang..hahaha
bsr kamera..nak pinjam
hehehe

:"♥Warnida:"♥ said...

nakal.....wahhh agk mndlm mksd tu hihihii:p

blh2 sari 50..blh2???
murh ja tak mhl pun:p

loverbox said...

hehe...memang cute pun...semakin kembang hidung tu ye...ish..jealous kita..dia ada jenis kemera tu....

:"♥Warnida:"♥ said...

hahahh mlm2 ni dok puji komfom2 la bertmbh kmbng:-) bru nk bljr guna kamera tu:p