Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, October 7, 2010

150 Juta - Cik Warnida

Yuhuuu selamat pagi malaysia!!!...waduh waduh bosan btl la mlmngantuksmlm...tak tau nk bt apa....Tv pn cita tak best...haishhh tba-tba smngt nk layan video-video lagu kat u tube ni...jln pnya jln pnya jln terjmpa satu video dari Fynn Jamal...150 Juta,,,,sweet jer lagu nya.menari..hahahahha keinginan nk nnyi tu tba-tba mmbara dalm dri hahahah....biasa la cik warnida ni mmg suka rakam suara sendri WALAUPUN ke LAUT bisinghahahahah ala apa nk kish kn...jji tak kacau org k kihikhik...layan sat suara ke laut cik warnida nie hihihi.....senyumkenyit

video

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama

“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..


Photobucket

4 comments:

Jejaka Terhangat said...

saya kenal sayang saya..errr, sayang sy yg mane satu ek..ahaks..

:"♥Warnida:"♥ said...

hihih tk tau la syg yg mn stu ni....bnyk smpai tk leh kira hihhii JT pn leh jgk kuang3

aleen adela akoo ^_* said...

best kan lirik die.hu3

:"♥Warnida:"♥ said...

sngt2 best:p.......terjtuh hati btl la ngn lirk nya:p