Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, September 2, 2009

Weeeeiii sakit tau...

huhuhu lma mn aku tak kn skit mata...tup² smlm aku bngu aku dpr rsa yang mata blah kiri aku mcm ada smut ggit oohh tidak....aku dh mula syak ssuatu....korang nk tau ak knpa....mmg sakit mta ni berjangkit ...sbb anak² kak tini ngn dia² skli pakat kena habis....ari mnggu yg lps kn diorng stay umh kak ros so....ahhhh tidk....pnykt tu dtg kepda ku....smlm tak truk sngt...pagi ni mula dh rsa gatai²....berair jer mta....sakit oooo ....tdi dh g klinik dpt la MC 2 ari esok ngn rini.....arap² la cpt smbuh n tak yah dah la aku nk pasing² virus ni lagi huhuhuhu....MENAKUTKAN...MATA AKU YANG TERSNGT LA MERAH....HUHUHUH SAKIT

IKLAN TANGAN TU SEMPERNA HINDARI H1N1

hahhahah lari tajuk terus.....tak pa tak pa sja nk ingt kn jer...wlpun pn simbol tu agak tak kna hahhahah

12 comments:

TiNiE said...

yeayy!!! padan muka achu...
ujung2 dpt jugak..hahahaha

:"♥maRjiNah:"♥ said...

ooohhh sungguh kejam
TIDAKK!!!!!

+akufobia+ said...

cepat sihat.

:"♥maRjiNah:"♥ said...

huhu yela doa2 kn la...
huhuhu (tgh maraung keskitan)

EnCiEk ApIEz said...

hahah~

pdn mke..

hehe~

tu ar..

kate2 owng tue2..

ckp siang pndg2..

kan dh slh pndg..

weee~

:"♥maRjiNah:"♥ said...

hhahaha tak dak mkna nya nk slh pndng en apiez oitt....berjngkt ok...

leadleedeea said...

kena kuarantin laaaa neh...teruk jugak merah mata tuh yek, yg tak tahan, selit jugakkk iklan H1N1 yek...muehehehehe~!!!

take care~!

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said...

sab0 la ea?
kalo nk kuar gk kn, pkai la t0peng kt mata.
jdik lanun cm nabil,hahahahhahaha

:"♥maRjiNah:"♥ said...

Kak lead.....hu3,mmg truk lg skng nie kak,dh xblh nk bka dh....hu3...xcute de ler,(perasn yg tramat sngt)

:"♥maRjiNah:"♥ said...

Angah....nabil?nabil?ha3 akn ku bt rini ha3(meraung2 mmngil nama nabil) ha3...sempt lg tu..

Mama Qaseh said...

Mga cpt sembuh yea..merahnya mta tue..

:"♥maRjiNah:"♥ said...

DOA2kn la mama qaseh..:-)...huhuhu tu pic smlm merah mcm tu....pagi ni bertmbh merh....huhuhu mcm mn la nk bg cpt sembuh tah...petua petua petua.....ohh tidak!!! sakit nya huhuu