Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, September 10, 2009

Jalan² pasar malam + bazar ramadan...

Ptg lps blik keja mcm biasa la kn tmbh² ari rabu ni..kt tmn aku ni ada pasar mlm so komfom² la bnyk bnda yang di jual kat sni (ayat sekma hahhaha ) smpi jer umh...mndi² smua kak ros ajk g beli nk juadah nk berbuka la kn....mhhhhh???? nk mkn apa ak rini..kat pasar mlm ni ada stu gerai ni yang mmg aku tak kn miss la nasi tomato dia perghh..mmg sedp la....aku p la terjah..tgk² nsi ayam jer ada....uhuhuhu pasrah²...terpsa la cri mknan lain kn hihihihi...taraaaaaaaaa....mhhhh sedp nya....
mmg sedp yon tau fu(btl tah aku eja ahhhh apa² jer) frist time smlm aku beli kat bro ni ..klu tak aku dok beli kat tmpt lain...mmg tak sia² la sbb lagi sedp dri gerai yang stu lagi tu ...hihihi ...lps slsai beli mknan...haaaaaaaa pasar mlm ni jgk la ada org jual CD hihihi...tak dpt tgk FD 4 kat wyg pn tak pa la dpt tgk kat umah pn jadi(haaaaaaaa kak tinie tak bg tau aku noh p tgk ngn kak ros...g tgk diam² huhuhuhu!!!)  kak ros ambil dua DVD UPIN n IPIN geng apa tah.(dh lma tgk tpi ain n nana ni sbuk nk tgk lagi)...n FINAL DESTINATION 4...

cita dia tak lma sejam 20 mnt kot klu tak slp....jln cita pn mcm sma jer ngn FD yg lps ni...tpi mta dia pn ada la yang aku mnjerit 2 3 kli ...hahhaha(nsb baik kat rumah) hihihi klu kat wyg tah dgr suara aku jer kot hahahah...sbb mati dia dtg tnpa d undang ahhahaha...

lps abis layan FD tadi komfom² kn buka kat bdk² ni plk nya cita .....LAYAN JER LA hihihi....

6 comments:

EnCiEk ApIEz said...

hahah~

patot la berleusasa vcd ctak rompak~

de yg suport upenye..

hasoh..

eja YONG-TAu-FU la cayng iut~

haish..

kne blik tadika mgeja ni..

hahahah~

:"♥maRjiNah:"♥ said...

ala pak cik G jer tertnggl

bunyi sma jer

hahahah

nk bt mcm mn nk tnggu yang ori lmbt lagi nk kluar

ala pak cik mngku yang pak cik tak nah tgk cd cetak ...huhuh tipu2 lerrr

+akufobia+ said...

ngaa.nak tengok FD4.ku tunggu.

:"♥maRjiNah:"♥ said...

NK pnjm DVD ker??? hihihi :-p

Binti Marusin. said...

weh, kat sana dah de ke upin n ipin yang geng tuh? huhu

:"♥maRjiNah:"♥ said...

hahaah dh ada la zai kat sni..tpi pn lama gak weii dok mngu hahahah sbb skng ni DVD GENG dh kluar yang ori...