Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, December 21, 2010

Selamat tinggal P...

P!!!! siapa P????d hati aku...wahhh!!! tidk-tidk..aduyaiii tajuk tak leh blah....rsa nya tak blh lagi nk ucp kn slmt tnggal kat P tu....lagi sebuln bru leh lepas kn P tu....dah tau ke P tu apa....kih3....jeng jeng jeng..lesen lammdngkn ari ni 21.12..... lagi sebuln jer lagi untk aku buang P tu jauh jauh ..best nyablogger-emoticon.blogspot.com....so lps ni tak yah la ssh-ssh nk plih kereta yg ada label P jer bru leh naik....kih3.....nk bt lagu mn kereta sndri blm ckup bajet nk beli kn terpksa la mmnjam kereta abg,kakak, mak ayah(ayah tu lambat skit kot) hihihi...label P yg perlu aku tnggal kat Nouvo n kereta abg yg aku tumpng tampal label tu... sorry yee abangblogger-emoticon.blogspot.com....sbb terpksa bwk kereta sndri dgn berlabel kn P kih3...sblan jer lagi....adik buang P tu k...hihihihi!!!!

Photobucket

10 comments:

antzgirl said...

wah..sebulan lagi.. xlama dah tu.. pastu dah leh join su layan drift malam2. k.. hehe

:"♥Warnida:"♥ said...

su....blh3....set jer litar mn nk drift..selmt skit kot!!!kih3

jinkamen said...

tahniahh ")

:"♥Warnida:"♥ said...

jin...^_^ hihihi

JaSSNaNi said...

ehehehe.. awak lagi sebulan.. akak lak lagi 3 bulan... boleh buang P tu.. ehehehe..

:"♥Warnida:"♥ said...

akak jassnani...hihih yaka..kak msti tak sbar nk tngu 3 buln tu kn..kih3..sbar2^_^

+akufobia+ said...

berlagak.hee.

:"♥Warnida:"♥ said...

fobia....hihhih mn ada blgak....cuma tak sbr jer kih3

loverbox said...

good luck....

:"♥Warnida:"♥ said...

loverbox..hihi tq:p