Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, December 2, 2010

Keputusan......GA!!!!

hahahhah saja buat gempak skit tajuk tu...blm lagi la...N3 nama-nama pemng akan kluar pada ari ISNIN 6.12.2010 tepat jam 6 pagi...knpa nida plh pkul 6 pagi...sbb nida nk plih pkul 6 pagi la hihihihi...spa yg rsa dia join GA CIK WARNIDA ni jgn lpa tau...hihihihi( dh mcm pngumumn raya la plk^_^) mn la tau kot-kot dlm 7 7 link tu tersnrai nama kn...sngt bertuah la...!!!!waduh waduh sngt letih la...mncri cri org bertuah nie...pagi ptg siang mlm...so mlm ni dgn rasmi nya nida nk tido awl hihihihihiblogger-emoticon.blogspot.com
SELAMAT MALAM GENG-GENG BLOGGER...
MAJUKAN BLOG UNTK DIRI SENDRI!!!! blogger-emoticon.blogspot.com
Photobucket

24 comments:

meaw said...

wah ! ;)

nanakimie said...

hehe..cmat b'tugas:)hope ad luck 4 me;p

LyNn'Azlina said...

wow! byknya pemenang..nk jadi pemenang leh cik warnida..hehe

haszuraidah ishak said...

wahhh...suka..suka..suka..hehehe

:"♥Warnida:"♥ said...

meaw!!! hihih good luck^_^

:"♥Warnida:"♥ said...

nana..tq yeahhhh bnyk sngh ni..jenuh nk kena mmlih ni....^_^

:"♥Warnida:"♥ said...

lynn..tungguuuuuuuu!!! mn tau ada pluang

:"♥Warnida:"♥ said...

has....!!! nida pn suka^_^

ayu said...

waaahhhh..
tbe2 je brdbr2..
hahahahha

:"♥Warnida:"♥ said...

ayu...tgh smngt nida mncri pmng ni:P tgk spa yg kena

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

mari kita tgk sapa kita yg kena

hakhakhak

:"♥Warnida:"♥ said...

nakal...yeahh!!! thx noh sudi nk tlg^_^

anamizu said...

wahhhh!!!
x sbrnye nak tau sape mng!!! ngee~~

:"♥Warnida:"♥ said...

anamizu......tunggu!!!!! kih2 rmai sngh ni..:-)

JaSSNaNi said...

Wow.. harap2 akak antara yang bertuah tu.. hehehe... :) :) sama2 kita tungguuuuu.. :P

*berangan dulu jap...

:"♥Warnida:"♥ said...

jassnani...mari kita sma2 tunggu...^_^

kakyong said...

bagus nya cik warnida... dari 3 menambah jadi 7... harap2 ade la rezeki utk kakyong.. ;)

:"♥Warnida:"♥ said...

kakyong..klu nk d ikut kn 10 nida nk plh tapi....apa kn daya 7 jer bt msa skng ni^_^ hihihih sama2 kita tngu yee!!^_^

SyUhAdA said...

x sbr nak tau~

:"♥Warnida:"♥ said...

syuhada...hihihi sbar...sma2 kita tngu!!! :-)

(One) SiTi* said...

cmne nk tau ni...adeh...
gtau kat sini jugak tau..i follow komen nih...

:"♥Warnida:"♥ said...

siti....nnti nida bt kn N3 bru la sal kptsan GA ni!!!

nina syakina said...

ee... nina bru tkr url blog tau.. jp2...

:"♥Warnida:"♥ said...

nina...ok^_^