Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Friday, December 10, 2010

Akibat Redah Banjir D KL....

Hari Rabu lepas n d kta kn cita...aku nk g jln-jln ke sngai besi, KL msa OTW tu tgh jln hujan selebt-lebt nya bukn takat basah dh aku ni..lencun abis ..biasa la mcm ni la lumrah seorang pembonceng motosikal!!!blogger-emoticon.blogspot.com hihihihi dh nk smpai ke tmpt aku nk tuju dh msa tu....banjir tgh-tgh haiway bayangkan la...mcm mn ...jem tahap gaban dh la...yg keta smua pakat tak nk llu..dok plun lalu moto jer la...aku mmg tak prnh redah banjir ngn moto aku ni...skli tu...tnpa berfkir pnjg...dan aku rsa moto aku selmt bila redah kasi basah tu...aku apa lagi....zass jalan....dgn slmt nya aku smpai.....mai pagi khamis tu...aku trma la padah huhuhu...nk tau apa jdi..layan video ni dlu...huhuhu
video

aduyaiii tak leh nk hdup lak enjin ni...tension ja..tak pasl-psl smlm aku cuti hihihihih banjir ooo banjir...tgk tu tak pdn moto rosak dan lagi dok posing hahhahahahahh blogger-emoticon.blogspot.com
apa leh bt.....jiwa kacau dok terbang duit nk terbang mlyang-layang lagi...kih kih kih dh bwk g kedai moto...dia ckp ptg bru siap...ayo yo...ptg pn ptg la...bkn apa dia nk kena buka smua satu body tu tukr brng-brng yg rosak...tgk la apa dh jadi ngn BBY aku....hihihihi huduh nya!!! dh siap smua RM300.00 abis dlm msa stu ari....blogger-emoticon.blogspot.com


Photobucket

13 comments:

syariza09 said...

alahai siannya...nak tak nak kena gak kuar wet...sib baik la ada wet lg, banyak juga tu $300

:"♥Warnida:"♥ said...

sya..huhuhu 300 tu bnyk tau huhuhuhu ...tu pn nsb baik la abg tlg....klu tak mmg tak ckup la...hiihihi nsb badn ^_^

farhana_acimek3 said...

sian bby kene bedah...ish2

:"♥Warnida:"♥ said...

farhana..hahah tau tak pa:-) ngis guling2 tgk rupa dia smlm :(

~eZmALiZa~ said...

sampai cmtu skali moto tu jadik???ish3...sabar ye cik warnida.. :)

:"♥Warnida:"♥ said...

ezma....huhuhu tau tak pa!!! tpi skng ni bby i dh OK:-) leh jln2 sna sni

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hakhakhak~~~~~~~~~~

nakal dok redah air pasang kt kola mlm2..scoot nakal x jadi apa pun..keh2

:"♥Warnida:"♥ said...

nakal....!!! air pasang...tak tngi ni banjir...spruh moto tnglam!!!huhuhu pasrah jer la

Sarah Syazwani said...

huhu..sabo je la ye kalo musim2 ujan gini

:"♥Warnida:"♥ said...

sarah..tau tak pa..skng ni tgk banjir pn dh fobia ni..nk llu takut terbng lagi 300 :P

Anonymous said...

لقد تم البحث على شبكة الإنترنت في محاولة للعثور على أفكار حول كيفية الحصول على موقع بلدي بلوق شخصية مشفرة ، وطريقتك في الحاضر وموضوع بشكل رائع. هل هذا رمز نفسك أو هل توظيف المبرمج لانجاز ذلك بالنسبة لك شخصيا؟

aleen aiden said...

mak aih,300 lesap.klo ko blanje aku,nescaya aku bahagia slama sebulan.wi3

:"♥Warnida:"♥ said...

aleen..huhu tau tak pa ..bkn ko sorng ja yg bhgia aku pn sma...tumpng bhgia...klu 300 tu tak trbng!!! apa kn daya..terbng jgk:(