Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, October 21, 2009

Malang sungguh hari nie....

Aduhhh aku nk mngeluh jap....ishh tak prnah² la motor aku dok bt prngai...tpi bnkn aku slh motor aku la....paku tu....haishhh paku ooo paku knpa la kat moto aku...waaaaaaaaaaaaaaaaaa......malang sungguh aku hari nie....
dh la sorng²...sib baik kak ros time tu tak ada klas..dia dtg bwk bnda apa tah buih² yang bg kembung dlm sejam 2 sempt la aku nk bwk g kedai motor...hampeh tol...aku boh last² dia kempis jgk haishh.....
tak blh jdi la..aku bt kptsan aku naik gak la....g kdai motor...nsb baik la tak jauh sngt tpi pn....haishhh jenuh la nk pedoo(bhsa KEDAH kot hihihi) bwk motor goyang² ni huhuhuu....so skng ni aku dh ada la pnglmn bwk moto pancit ....lps ni tak yah la aku dok grba jinga sngt(bhsa apa ni hihihi)
akhir nya smpai la jgk aku dgn selmt kat kedai motor ni....smpi jer sna dgn slumber radak nya aku trus mntk no fon kat bro ni....wlpun dia naik LC...bkn aku nk ngorat!!!(perlu ker bt statment mcm tu !!!) haishhhh hihihi kot² la nnti ada apa² sng aku nk kol....sbb workshop situ pn dkt gak la ngn umh aku ni...sbb tu aku mntk bak pepth mlyu berkta sedia kn payung sebelum hujan...:-p .....RM 15.00 gak la terbang tadi....aduyaiiii




4 comments:

amir acap said...

pergh smpai2 trus mntak no kat abg tu..msti bgge je abg tu an..hahaha...

:"♥maRjiNah:"♥ said...

hahah sngt bgge pn abg tu :-p hihihi bt kerja pn dgn pnuh kesopanan :-p
hihihihi

+akufobia+ said...

aa.lepas ni takde la merasa nak kutuk orang yang kena sorong motor kan.entah esok lusa hari kita balik kena.keke.

:"♥maRjiNah:"♥ said...

haahha tau tak pa...mngku gak la ada la dok mngata...bkn mgta kcian org dok tolk motor tpi tk trun tolng pn haishh...tak pa lps ni klu jmpa berhnti tlg kot..:-p