Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, October 22, 2009

Aku ubah lagi....:-p

Huishh pning gila dok pndang kode² kat blog ni....taraaaaaaaaa blog aku berwajah bru lagi skng ni.....(tak jemu² aku dok ubh ni) mhhhhhhh sja nk simple kn blog ni tu yang dri 3 column skng ni aku guna just 2 column...so tak la bnyk sngt bnda yg aku nk tayang kn....sbb rmai kwn² yg lain ckp yang page aku ni lembab nk msuk....(aku msuk ok jer pn) huh!!!! demi diorng aku snggp tukr..... pening pn pening la apa leh bt kn.....so hasil nya......tak complete lagi ni...msh ada stuff yg aku nk letk...mmndangkn aku agk letih n mengantuk yg teramat sngt bt msa skng ni so aku smbung besok jer la yeeee....apa2 pn aku puas hati la gak ngn templates bru ni ....WALAUPUN ada stu kotak yang ats tu aku tak dpt nk isi lagi sbb aku tak jmpa la kode dia kat mn hahhahahhaha..pungah!!!!!



No comments: