Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, September 29, 2010

Muka sama....

Cik Warnida kembali lagi...sihat ker smua org....bgus-bgus....Cik warnida jer yg dok batuk batuk niblogger-emoticon.blogspot.combila la nk sembuh pn tak tau...sja la nk bt cita kli ni...bkn apa dh prsan lama dh, cuma tak smpt nk bt cita sal budk sorng ni .....kwn sekmpng la,hahahhah muka dia kn sma jer ngn Zizan raja lawak tu...btl tak tipu....cuma zizan rmbu pnjg dia rmbut pendek...hdung sma tinggi hahahahha...jgn marh noh!!! tak cya ka ...cuma tenung sedlm dlm nya pic yg nida gerak kn ni...nampk spa dlm ni....Zizan ker Shah!!!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Photobucket
Photobucket


8 comments:

~SukEMakAn~ said...

alamek, juling mate tgk
laju sangat
hehe

:"♥Warnida:"♥ said...

suka....besa la,sja nk bg smua pening he3...

LbN-Bel0g said...

zizan 2 dahi luas jer..budak shah 2 ensem..ihihih

:"♥Warnida:"♥ said...

tpi muka nya sma kn:-)....zizan ensem....shah tu smart...kah2....shah duit raya thun depn kasi UP lbh skt hihii

Ir-Shah said...

nmpknya aku jadi mangsa keadaan laa...hahahahahaaa

:"♥Warnida:"♥ said...

ir-shah....hahaha bkn sllu...bnda dh nmpk so jdi la mngsa sat hihhihihi..tak slh noh hihiihi

loverbox said...

gaya je sama bila sy tengok...mcm sblm sy pernah tengok ada 1 gambar...ada org tiru gaya pose si Tom myspace..

:"♥Warnida:"♥ said...

gaya tu tak sngja pn bg sma...mcm mn leh jmpa pic zizan yg sma ngn posing shah ni....tapi muka ada la skit2 iras2 nya:-)