Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, July 29, 2009

Ain VS Dr Gigi...;-)

Dah bnyk ari la ain dok ngdu kat kak ros kta gigi belakng dia skit..nk mkn pn tak blh...so smlm lps tunggu dia blik dri sek ptg...zass la abg,kak ros ngn ain n nana trus g andalas...g jmpa Dr gg ...klinik tu nama Klinik gg Dr faezah kot..lbh kurng mcm tu la..mula2 tu ain mcm relax2 jer..mcm ia2 jer la nk g jmpa Dr tu...aku ingt kn dia mcm ok2 jer la kn hahahah..rupa2 nya lain plk yang jdi..aduyaiii..msuk jer dlm klink tu ada dua org bdk tgh main2 kat dlm..aku ingt kn ank spa la kn...sbb msa tu ada sorng jer pak cik dok tngug...rupa2 nya ank2 Dr hihihi...ain ngn anan ni pantang klu jmpa kawn bru jer msti nk hunggah2 biasa la kn bdk2...so lam gak la tnggu dlm stg jam...turn ain....dr pnggil...dr pnggil ain sorng jer...yang msuk smua skli hahahah...ngn aku2 skli msuk hahhah....aku yang sngt pulun ... ain pn baring la..ngn muka slumber g msa tu..dr cek2 lps tu dr kta kn tampal...ain nmpk jer DR bwk kluar mesin tampal tu...dia dh mula jiwa kacau hahah...punya la seksa nk buka mlut..ttp mulut rapat hahahha ibu pujuk tak lot....abah pujuk pn tak lot...acu pujuk pn lagi la tak lot..mcm mn tah...slpa ibu tarik teliga tu kot aku rsa dia mcm pasrah jer la hahhaha..ain2...tak psl2 kn tarik telinga mau tak nya...DR tu muka mcm blur2 jer..hahah berjya gak gg ain kn tampal hihii......sbnrnya....kn ...aku ...pun ...takut....ngn ...DR GIGI ...ahhahahha(klu yang ni kn tulis kecil2 dh la hahahhah)

2 comments:

Mama Qaseh said...

Hehe ciannya Ain kan..PSttt auntie pn takutttt ngn Dr Gigi yang huhu

:"♥maRjiNah:"♥ said...

hahahha blh jadi geng la kita auntie :-p