Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Friday, July 29, 2011

Tahniah Malaysia..

yeahhh best best best sngt2 smlm .. dpt g SNBJ tgk perlwnan d antara malaysia n singapura walaupun malaysia kalah... tpi malysia tlh bermain dgn bersunggh2....tahniah bt team malaysia... n sblm tu.. tk lupa jugk tahniah bt pasukan ultras malaya yg sngt gempak n terbaik d malaysia... nida rsa happy sngt2 dlm join group ni mlm tdi.. klu nk tau mcm mn kemeriahan dia.. tgk video bwh ni... :)



mmg terbaik kan...mmg gempak la.. jom2 tgk pic2 yg sempat nida snap mlm tdi.. apa2 pn mmg happy !!! :) malaysia boleh!!!
KALAH MENANG MALAYSIA TETAP D HATI!!!!
Photobucket

6 comments:

♥ LuRveLyAmiera ♥ said...

meriah betul..^_* tengok kat tv pun agak jeles juga tak dpt pergi..^_^

:"♥Warnida:"♥ said...

lurve heheh tu la kn tak pa kita tngu la prlwnan yg akan2 dtg kita pkat2 p stdium bg meriah lagi dri ni.. sempoi kih4 :) enjoy!!! XD

diba said...

jeles tgk org g..nk g xsmpt hri tu..he

:"♥Warnida:"♥ said...

diba huhuh ni pn plan last mnt la.. dpt booking tiket.. klu tak mlps jugk ni :P

Anonymous said...

Nak tanya sikit..sikit je..yang pakai tudung hitam tu siape eh? Mcm pernah lihat tapi di mana ya? Aduiii pening bangat bikin gue pusing.

KuntumMarjinah said...

anon... yg tudung hitam tu!! nma dia!! almk lpa lak!! heheh ^^ sbb bru ja knl!! msa kat stdium ni la!! sat2 anon ni spa ak!! letak la nma huhuhu!! jgn dok jdi anon sngt la ^^