Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, July 12, 2011

Mood Cuaca Sejuk Gedik gedik..

Askum hai2 apa khabar smua ?? arap smua sihat2 la noh.. hahahahahha gelak sat tgk tajuk tu.. yela skng ni dok demam ngn cita2 korea... bru2 ni... kwn cik warnida tlh mmprknl kn satu movie bersiri korea ni.. bertajuk Boy Over Flowers... mula-mula tu mcm aduyaii mls nya nk tgk 5 DVD 25 epsod hehehhe...mlm tu bosan2... TERPASANG la cita ni ... dri pkul 9 malam.. sedar2 pkul 1 pagi... mak aiii pnya la best,, apa lagi... 2 ari abis 5 DVD 25 epsod tu... hahahha cita dia mmg best tahp max la.. sweet sngt-sngt ... dh jtuh hati la ngn pelakon-plakon dia Koo Hye Sun, Lee Min Ho, Kim Hyun-Joong of SS501, Kim Bum, Kim Joon and Kim So Eun ..

smbil-smbil dok cri nma-nama plakon ni... terjmpa la... heheheh agk syiok la hero nya sma besday ngn cik warnida hehehhe.... Lee Min Ho ( Jun Pyo) kih4 thun ja berbeza heheeh ensem tau... grrr!!! i like.... skng ni dok cri-cri lagi cita kat u tube yg dia brlakon .. n klu tak slp skng ni pn kat TV 8 dia main jugk cita tu.. cuma tak tau tajuk ja... esok kena tgk la kot heheh :)



Photobucket

6 comments:

kupas2 said...

tajuk die personal taste... *baru je abes tengok on9 mgu lepas. hehehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
:"♥Warnida:"♥ said...

​​"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ cik warnida tgk dvd kwn beli.. Tu yg layan ja tu.. Nk try cri lgi la cita2 korea yg best2 kt u tube... Cita apa lgi ak yg best skng ni..

:"♥Warnida:"♥ said...

​​"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ cik warnida tgk dvd kwn beli.. Tu yg layan ja tu.. Nk try cri lgi la cita2 korea yg best2 kt u tube... Cita apa lgi ak yg best skng ni..

kupas2 said...

sekarang sy pon tgh mood layan cerita2 lama. tgu cerita baru habis br lyn on9. kalo x rase lama aje nk tgu habis.

cite Dream High pon layan gak. psl budak skolah muzik.
49 Days pon ok.. tapi ngarut sket.

selain tu ade info2 sket sy ltk kt cni.
http://www.ezummi.blogspot.com/
ni drama2 yang ade dalam collection & yg dah habis tengok la.
byk lg info drama tak habis update lg.
hehehe

:"♥Warnida:"♥ said...

ha tau tk pa... klu nk ikut skng ni rsa mcm lama ja kan... epsd2 ni.. baik tunggu smpai abis.. lps tu layn skli gus ja hehhehe :) skng ni dh bnyk korea nya cita..lps tu bdk2 zamn skng ni dok mnt kaypop2 apa bnda tah!!! heheheh tu yg lagi mnjdi2 skng ni :)