Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Saturday, July 19, 2008

Over nite

Smlm aku, farhan n enis berkmpl..ha3...mmg agk best la sbb lma tak jumpa kan...aku jmpa si farhan dlu,bru enis,sbb enis bru smpai dr seremban...ptg tu aku g lepk ngn farhan kat putra jaya..aku ni pulun la nk klik2 pic dia punya la tak tak bg..mhh so terpksa la candid2 jer..apa leh bt....blik dr putra jay pn..si enis tak smpai2 lagi...adoii lma lagi ker....aku g lepk la kat dtran s.alam tgk bdk2 ppuan main piring terbng tak best pn...nk jmpa kimah gak tapi kiamh keja la plk mlm tu..tension....dok lam 25 mnt..enis kol dia dah smpai....apa lagi aku ngn si farhan ni bergegs la g KL jmpa si mmbr aku yang cubby n cumil ni....riuh rendah gial la..bkn apa lma siot tak jmpa last aku jmpa si enis 1.07.2007...yang farhan pn lgi lma abis jer SPM tak jmpa dah..ni lak bru jmpa ha3....lma gila lpk ngn diorg...enis pn mlm tu smapi mlm tu gak lak blik kcian kat dia gak..nsb baik la enis ada dirve bru ha3....enis jgn mrh tau ha3....lagi pn enis tak dtg sorg dia dtg ngn farah kwn dia celebrate besday farah kat stu..so mlm tu mkn kek ajer la..hi3....bnyak la gosip kluar dr mulut aku ngn enis mlm tadi ha3......Yang aku agk sedih sbb smlm aku tak bnyak ngat klik pic...mau tak nya farhan kdkut pic...so bnyak yang gmbr candid yang tak dpt d tunjuk la kan..yang enis plk jmpa aku dok belik aku nya fon tgk pic2 kwn2 yang lain mau tak smpat..pic ni jer yang sempt aku tngkp pn..hi3....Happy la jugk smlm

2 comments:

BiasaSaja. said...

Wah.
sakan korang.
Act. menurut cote kau.
lps dia blk jumpe kau, aku lak tejumpe ngan dia.
ala lebey kurang mcm tu la.
die yg aku maksudkan itu adalah ennis nadhirah.
mmg cute sey dia.
hehehe.
terkejot gile jumpe mase tu.
tapi kejap sgt jumpe.
dia pon gi bli tiket.
then aku nek bus gi Pilah.
hope to c again.
hehe.

warNidA said...

aku pn nsb baik la agk lma gak la lepk2 ngn dia..hu3...dia yang bg tau aku yang dia ada jmpa koakt stsn bas pagi tu hi3