Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, July 14, 2008

JALAN2 HARI CUTI LA....

videoSabtu hr tu aku ni ngn kak ros lps jer blik dri kenduri umah mak dak...g hntr mak ngn ayah kat umh kak tini...trus kita org shot g S.alam tgk geng2 era dok basuk keta kat SACC MALL s.alam...smapi ajer kat SaCC mall..kak ros pn park la keta kt st tmpt yg bkn kotak parking..lps tu kan n tau dak apa jadi ha3.....tgk la pic ni ....ha3 kn clam la plk aduhhhh......tak tau la plk nk jadi..aku trun ngn kak ros kejap jer pn...ha3 bnda nk jdi kan trbng la duit kak ros RM50.00...tak psl2 derma kat imej parking aduhh...

2 comments:

TiNiE said...

hahaha..padan muka hangpa...

warNidA said...

ang nk tau sat jer pn tinggl bkn lm pn lagi pn kmi dok depn2 keta tu gak aduhh...aku dah tgk blog ang...sempoi la pic mak ngn ayah tu..hu3