Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Sunday, July 25, 2010

Apabila...........

perasaan yang tah apa-apa mnguasai jiwa,pasti akan berlaku ssuatu yg tak d duga waaaaaaaaaaaa apa yg perlu kita bt,harus lahhh..mnghappy kn dri sndri:-) kn kn kn sooooo!!!!!!!! apa yg kita bt..............


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Photobucket

sengal kn dri sndri hahahahahha...bosan nya mlm ni tak tau nk bt apa dh...bosan smpai habis aku kerja kan zombi-zombi dlm game PlantsVsZombies,dh tak tau nk main game apa dh ni hihihihihi.....ishhh mmg sengal la pic ni hahahahah(LANTAK LA) :p

Photobucket

4 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

da katam da game 2.. ;P

:"♥Warnida:"♥ said...

hahahha yaka...tak lgi pn..tpi psti akn katam jgk kot sbb bosan la...game tu yg best pn dok layan..geram tgk zombi2 tu smua..mcm2 rupa ada:-)

ciK LyndaWawa igUana said...

lucu gambo kamu ini..huhuhu..wat camne? nak jugak........2!

:"♥Warnida:"♥ said...

hihihihi bkn tak kat lucu jer....sengal + blur + sewel hihihi pkai photoshop lps tu convert dia jdi kepada kode:-p try la sngt suka:-)