Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, June 11, 2008

balik lagi kedah ada kenduri hi3

Pagi 6.6.2008 tu kita org dah siap2 nk blik kedah..haa kali ni aku blik naik keta....dah la minyak naik hu3 dlu avanza blik kedah dalm rm70.00 tpi ari tu aku tgk nak dekat 100.00...minyak2 hu3...perjlnan ok ajer tak ada jem trus ajer ke kedah...smpai kmpung dlm ptg la kol 4.30p.m tak slah aku.....aku ni klu balik kedah ada geng mmg tak lekat la kat umh...dalm kol 5.00p.m adik.kak cik n naseha ajk ku ronda kat pntai apa lagi on jer la....kami beli keropok lekor ngn air tebu....g la lpk kat tepi pntai smbil tgk mata hari terbenam cantik sungguh..hi3....lma gak la kita org lepak kat stu...smpai kak ros kol aku tnya 'ang p mna , bila nak blik,mintk tolong beli kan plaster jap.ain jtuh' aduh hi3...mlm cam besa gak la..knduri kan..lepk la bwh kemah tu..sembng2 kosong hi3...kol 12.30a.m la bru msuk umh....

2 comments:

BiasaSaja. said...

huhu. minyak oh miyak. 4 ur infomation, dulu kancil aku penuh dlm 40 lbh xpun 40 jew. now dah cecah 50+. hu3. agak teruk jgk ekonomi skrg neh. aku tingin nak lepak tepi pantai sambil tgk matari tebenam. aku masih x bepeluang. maybe nex tyme, he3. wah, sedap tu kopok lekor. adoi, teringin la pulak. lama tak tgk adik, dia watpa skrg eh?

warNidA said...

adik skng ni kat polimas...hu3....nsb la nk bt mcm mna dah mnyak kna naik hu3..ikut jer la kan3..tak kn nk bt rusuhan sbb mnyak naik kot...yahuuuu....^_^