Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, November 30, 2009

Bukan nk berhati-hati....

Hai smua askum...Cik zamie kmbli stlh puas bercuti blik kmpung so skng ni keadn kembli sperti biasa la.....ni aku nk story ngn korang ni...tdi kn aku kluar g pjbt pos tau.......lps tu kn aku terserempk la ngn sorng awek's ni...berbaju kurung pink..berkasut tinggi naik scoter mmg ayu la nk bg tau...yang aku heran tu...tangan belah kiri dok pgg fon smbil bwk motor....lps tu kat depan scoter dia ...dia boh raga n dlm raga tu ada bag tangn dia......tali bag tu terjuntai kluar.....hasihhhh aku mcm nk jer srh dia berhnti bg tau kta bhya...elok trafik light jer dia belok kot lain...mhhhh apa la nk jdi...tk kn la dia tak bca surt khbr ke TV ker ..Kes ragut skng ni dh mngkt yg teramat sngt dh skng ni...ishhh beringt la sma....kdng-kndng kes ragut ni pn bkn sbb peragut yg nk sngt ragut tu..kita pn sma mcm dok ofer jer kat si pragut ni AMBIL LA AMBIL LA..xlist nnti famous sikit msuk brta kan!!!!!...mhhhh tak phm la aku..bila dh kn bru nk teriak kluar air mata darah..tak ada guna la..ishhh beringt la smua....yg mn kita leh berhati-hati tu kita jga la..jgn la dok leka sngt...blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: