Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Sunday, December 4, 2011

GF & BF

GF : awak , saya cemburu la kat kawan2 saya ..
BF : cemburu ? kenapa ?
GF : BF diorang selalu bagi hadiah , belikan rantai , cincin , baju , bawa diorang jalan2
BF : maafkan saya ye . sebab saya tak mampu nak bagi semua tu kat awak . saya tak berharta awak ...
GF : awak jangan la macam ni .. apa awak bagi dah cukup pada saya .. percayalah ..
BF : tapi awak tetap mahukan semua tu kan ? sama macam kawan2 awak ?
GF : awak ... maaf .
BF : tak apa la . =]
( suatu hari BF menerima berita bhawa GF telah kemalangan dan mengalami kecederaan teruk dan mengakibatkan GF hilang penglihatan .. )
selepas beberapa minggu .. GF telah sedar dan telah pulang ke rumah . dia membaca sepucuk surat yang di berikan oleh seorang nurse sebelum GF pulang .

"♥ sayang , maafkan saya kerana selama ini tidak mampu menjadi seorang kekasih yang terbaik pada awak . saya tidak mampu berikan kemewahan pada awak . saya tak dapat bahagiakan awak dengan kemewahan saya . sayang , hari ini awak melihat dan membaca surat ini dengan mata saya . hanya ini mampu saya berikan pada awak sayang . jaga mata ini seperti mana awak jaga diri awak . dengan mata ini nanti .. awak akan bejumpa seseorang yang akan menyayangi dan akan memberikan segala yang awak mahukan . Maafkan saya T___T"

so sad !!! :( kpda GF-GF yg ada BF tu!! trma seadanya BF anda tu!!! sma jugk la kpada BF-BF yg ada GF!!! sma2 jga la T_T
Photobucket

1 comment:

YOUsoF said...

Ini antara topik yang sentiasa menyentuh hati..

Hargai insan di sekeliling kita sebaiknya.. ;)