Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Sunday, March 27, 2011

Ok tak....

kih4 tajuk sempoi pnya dari nida kn..haaa kli nie nida nak tnya pendpt korng la kn...sesuai tak klau nida bertudng gaya nya mcm ni....opsss jap g la nida tunjuk kih2 (malu-malu) bkn apa muka nida kn bulat mcm kuih paw so bila pkai tudung yg ala-ala nida nk tnjuk ni bertmbh bulat la rsa nya...hihihi....jeng jeng jeng jeng jeng jeng ehhh bnyk la plk jeng jeng jeng nya :p
OK TAK???

tapi kn bila tgk-tgk blik..mcm biasa ja ngn tudung-tudung yg lain....hihihihi aduyaiii
mcm mn cita ni...kah4 APA - APA PUN MUKA CIK NIDA KITA NI TETAP BULAT hahahh(gelak terpksa)...yela skng ni kn mcm2 fesyen tudng ada kat malaysia ni..lps satu yg bru muncul timbul lagi satu fesyen yg bru kn....yg pasti semua fesyen-fesyen CANTIK CANTIK BELAKA!!!


Photobucket

4 comments:

+akufobia+ said...

suka yang biasabiasa je.hee.

:"♥Warnida:"♥ said...

fobia....kih3 yg biasa2 jer la ni:p tak over pn :p

antzgirl said...

ok sgt..comel! mata tu yg nganncamm.. ;)

:"♥Warnida:"♥ said...

hai antz...hihih comel ker?? thx kih3 komfom nk pkai ala2 mcm ni kih5