Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, January 19, 2011

SEDETIK LEBIH....



Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
patt pstt!!!..blogger-emoticon.blogspot.com
ANUAR ZAIN..I LOVE U!!! hihihiiiblogger-emoticon.blogspot.com

Photobucket

11 comments:

loverbox said...

abg anuar...bila nak kawin daa...

:"♥Warnida:"♥ said...

2015...date tak tau lagi:P hihihi

loverbox said...

masa tu kita dah kawin dah....haha...betul ke 2015...umur dah meningkat tu...

:"♥Warnida:"♥ said...

ala bru 28..muda lagi tu:p
hihi insylh la...aduyaii kn best klu dpt dating ngn anuar zain ni...wlpun satu ari ja

~eZmALiZa~ said...

amboi..betul2 fans anuar zain nie..hehehe.. :D

aida yanti said...

uit..minat gak ngan abg anuar...nati nk date ngan beliau, ajk aida skali ea..hik3..

:"♥Warnida:"♥ said...

ezma....haaaaa jgn tak tau :p scndel dia la nida ni kih3

:"♥Warnida:"♥ said...

aida...wahh yaka..haaa blh2....tu yg nak..klu dpt dating jgn lpa la kat nida ni...nk datng jugk nya anuar zain yg ensem lagi bergaya ni:P

antzgirl said...

lagu anuar zain.. sume best2..
dulu su pon minat kat anuar zain ni... ;))

:"♥Warnida:"♥ said...

antzgirl..nah jmpa dia dpn2...aduyaii mcm nk pngsan nsb baik la control kih3

zubir othman said...

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq