Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, January 11, 2011

AJL 25 terbaik....

9.1.2011 LIVE AJL 25, kat stdium Putra B.Jalil...apa lagi dgn smngt nya aku mlibatkn dri aku g tgk live kat sna....mmg terbaik dri ladng habak hampa..tgk TV ngn Tgk live mmg lain sngt2.....gempak org ckp...tgk jer la pic yg sempat snap ni..

muka letih dri kol 6p.m smpai pkul 7.30p.m dok beratur lagi...depa tak bg msuk lagi..lenguh kaki-kaki dh aduyaii apa leh bt tnggu jer la...klu tak, tmpt krusi tk dpt la jwb nya derr!!...



kat blkng tu org tgk syiok bg hadiah, kami dok posing kat ats:p

haaaa korng cuba teka....siapa artis yg tgh-tgh ni...:-) hahah knl tak...siapa dia..klu u all nk tau..dia ni la pemnt fanatik Ziana Zain...korang nk tau msa kak ziana bt persmbhan ats pnts...dia ni dok hujng pnts nnyi sma-sma ngn kak ziana...mmg smua org tepuk tngan kat dia...dgn bunga bagai...aduyaiii dia nk try mentor klu korng ingt...ngis-ngis nk jdi mentor kak ziana..tpi tak dpt...aku tak tau la nama nya...apa!!! hihihih

huhuhuh yg sedih nya..punya la rmai artis dtg mlm tu...terserempk ngn mamat ensem ni jer...
ishhh ensem sngh:-) Kamal Adli...

Photobucket

8 comments:

Amirah Yusof said...

kamal adli??cis!!jeles wey..
cam best je g ajl..

:"♥Warnida:"♥ said...

hihihi sngt best ok...n jgn jelus..kih3 kamal sngt ensem bila tgk depn2:p nmpk fizzo tk smpt nk pnggl dia dh blah!!! haihhhh yg tu lgi la kn...:p

ctpayong said...

kak ct awal2 dah booking seat VVIP depan sekali..siap dengan diaorg serve air kopi lagi..punyalah dekat..jelas nampak jerawat...relax arr..dok depan TV lagi puas hati.

:"♥Warnida:"♥ said...

hihihi CT..nk bt lagu mn dh ada tiket kita spu ja:-) nk rsa live dia mcm mn!!

Puteri Zaza said...

haha ai minat u la klon zz...

:"♥Warnida:"♥ said...

puteri..klu nk tau mlm tu..bkn ziana zain yg famous...akak klon kita ni yg mndpat smbutan!! kih3...akak ziana zian..sbuk nnyi atas pents...dia hujng pentas dok jdi backup singer!!!:p hihihiihiihi tapi klon akak zz ni mmg terbaik la ..aduyaii!! ngn bunga lagi dia dtg mlm tu

antzgirl said...

kamal adli... encem nyeee!! ngehh2

:"♥Warnida:"♥ said...

antzgirl.....ensem sngt2....nmpk fizzo...lagi ensem tpi blgak huhuhu