Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, November 11, 2010

I tak nak diorang paksa!!!!!!:(

Hahahah tajuk tak blh blah...tgh-tgh ari ni tak tau lak nk bt apa...so godek-godek email terjmpa satu email ni....tgk kpda tjuk nya aku ingt kn kena rogol ker...mencuri ke apa ker...skli aduyaiii smlm dh la kena tipu, ari ni aku tertipu lagi...tipah tertipu lagi hahahhah apa nsb ....k k HAMPA tgk sndri la apa yg aku nk bg tau ni...jgn gelak taublogger-emoticon.blogspot.com..snyum sudahblogger-emoticon.blogspot.com


Photobucket

10 comments:

izan_cute said...

so sweet,nangis2 pun tetap dancing.mcm2 ragam budak2 ni..hehe

:"♥Warnida:"♥ said...

izan..hahah tau tak pa...dh la tu muka cute2 jer

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hahaha~~~cian kt budak tu

pai tereyak2

hakhakhak

Lizzie Yasmin said...

hahaha... dah kene warning ngan cikgu dia awl2 lagi tue.. hahahha

:"♥Warnida:"♥ said...

nakal....tu la tpi cute kn hahhah muka tak blh thn tu...tpi ttp nk mnri jgk

:"♥Warnida:"♥ said...

lizzie...agk nya la kot kn takut nya psl tak pa la ngis pn ngis la apa leh bt:P

mama wanie said...

shomelnyer..
dis boy very the good..
nanes2 pon still perform..
have a good teamwork..
wakaka

:"♥Warnida:"♥ said...

mama tu la pasl...mn nk cri bdk yg sngp bt lagu ni....dok tgk skng ni bdk2 klu ngis tu jgn arap la nk bt apa yg org dwsa surh!!! hihihi bdk ni mmg terbaik la^_^

aleen aiden said...

haish,aku kecewa hokes.xdapek nak tgk vid ape kah itu gerangannye.huhuh

:"♥Warnida:"♥ said...

aleen...apa sal lak ko tak leh tgk penat aku upload nk bg ko tgk...huhuhuhu kn tgk weii rugi klu tak tgk ^_^