Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Sunday, August 15, 2010

Soal Hati..

Sebut jer pasl cinta cinton ni...msti smua org rsa bhgia, happy, gembira...kn!!!cuba bila cinta cinton tu jdi bnda yg ngtif.....cth nya PUTUS CINTA...msti smua org merana, sakit hati,sedih malah skng ni yg sngp bunh dri pn ada tau sbb cinta(mntk smpng smua tu)....Tapi kli ni aku just nk cita bila soal hati ni tak leh nk pksa-pksa....sedihsedih bila dh tak nk....bt p la apa pn....ttp mcm tu jgk(mcm keadaan aku skng ni) aku cuba nk lupa kn klu dia dh tak nk...tpi mslh nya bnda ni dh lama dlm hati kn...mngkn ambil msa skit la kot...tapi skng ni mmg sngt sngt sngt terseksa...bt p la apa pn...dia ttp mcm tu......MASALAH NYA....dia tak nk bg tau apa mslh nya ....klu dia diam, mcm mn!!!diam diam n trus diam...so aku rsa bnda ni akan tergantung jer la...apa-apa pn aku harap dia happy dgn kptsan dia skng ni...sbb aku dh cuba nk btl kn blik smua yg slh n yang tak kena skng ni ... tpi dia tak bg respon...aku terima dgn hati yg terbuka dan aku kn bljr mnrima apa yg terjdi kat aku , spnjg 5 thun aku ngn dia....susah nya!!!!tensionnk bt ini smuatension(haishhhhh sedih lak plknangih)

"ya allah ya tuhan ku,kalau dia bkn untk ku....kau jauh kn lah dia dari aku, snngh nya kami hnya merncang, kau yg menntukan qada dan qadar atas umat mu ini"doadoa

Kepda mohd shahrizzan, saya mintk maaf kalau slma ni dia rsa saya yg berslh atas apa yg terjdi...saya harap awak happy skng ni dgn MENDIAM KN DRI SERIBU BAHASA...saya tak tahu apa yg ada dlm hati awak skng ni ..so awak jaga dri baik-baik...blogger-emoticon.blogspot.com kalau awak nk saya lupa kn awak....saya akan cuba...TERIMA KASIH ATAS SEMUA...SAYA JUGK TRMA APA YG TERJDI SKNG NI.....senyumsenyum
Photobucket

2 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

kenapa soal hati selalunya tak pasti?
saya tengah bersedih....
=(

:"♥Warnida:"♥ said...

saya lagi sedih waaaaaaaaa.....
sllu mcm tu kn...kita mnusia kn trma jer la apa yg terjdi n dugaan yg tuhan bg..wlpn skit hati sngt:-(