Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Saturday, August 21, 2010

Mood Sewel D pagi Hari...

hai hai hai semua..apa khbr yee!! arap smua ok la...n puasa tak ni???haaa tu dia kantoi bru pkul 10.08a.m dri cri mkn ker.....blogger-emoticon.blogspot.comjgn!!!!!!! nnti tak leh rya(apa aku dok melalok ni:-P) haishhhhh besa la ari - ari mngu ni..bkn nya ada koja sngt pn...dok la melpk kat umh ni...tmbh-tmbh buln puasa ni...nk g mn pn tak mood....MALAS sebnrnya...pagi ni bngu dh tak tau nk bt apa....blik tak kemas lagi, bju tak sidai lagi...tpi tak ada keja hahahhahah mcm mn tu...arghhhh!!blogger-emoticon.blogspot.com tidk tidk...dok syiok bca sawancara eksklusif Din Beramboi sbnrnya....hahahhahhah lawak sngt....gelakgulinggelakguling tu yg koja apa pn mls nk bt ni....jom-jom kita tgk apa ada dlm buku ni....yg ayat-ayat tak leh blah......

'pak cik sekrng akautan sebonarnya....akautan dokek bank ra'ayat!!!
tu thun tujoh puloh lapan yang pak cik inglah....maso tu tahun tujoh lapan pak cik kojo dokek tu,...bank ra'ayat sebagai akautan la...orang melayu sobut sekarang ni....juru...juru apo???jurubina...aaaaaaaaa yo la kdng-kdng juru solam, jurutrengkas, jurusolek,
jurulatih....blogger-emoticon.blogspot.com

hahhaa aku pn tk phm la apa yg d mksdkn oleh dia...tertnya-tnya gak aku ni..jenuh cri kamus hahhahahhaha...lagi-lagi.....

'walaupun seekor anjing itu dianggap najis, namun ia 'SETIA' kpda seorang tuan, jika dibandingkan dengan seorang lelaki yang kacak tetapi sering bertukar-tukar perempaun'
ayat ni aku phm la jugk...hahahha sngt mndlm mksd nya....aduyaiiiiiii blogger-emoticon.blogspot.comlagi-lagi.....(wahhh smngt ni.....dok bca) hihihii...

AYAT JAMPI UNTUK MENSTABILKAN BAU BANTAL SUPAYA SENTIASA "BAUN"blogger-emoticon.blogspot.com

(mksdnya apa ak...baun) :p....
(hahhahah ada jugk jampi ni...)
"yah perenggit karoon rumpek kaseh resam bambai renduk kedap rupinggol kalimak pendut rancik rimpun sandi ..hishhhhh..bayang kudap selingon kending papa mummy....eieeee seronoknya kalau kita dapat terbang kan doremon??eh...kalau ia pun tunggulah saya..teruklah awak ni!!!...
cepatlah sikit....awak ni cerewetlah..."
(hahahhahahah apa ka pelik ayat niblogger-emoticon.blogspot.com...btl-btl sawancara la)

sudah-suda aku dah blogger-emoticon.blogspot.com.... mmg ayat-ayat.cerita-cerita dlm siri sawancara ni....pelik-pelik tapi best bila bca...aduyaii klu spa-spa nk tau lagi bnyk cita dlm buku ni..g la cri d kedai buku-buku lama yg berdktan ok.....The Original Of Din Beramboi..Siri Sawancara Eksklusif Din Beramboi(allahyarham Mior Ahmad Fuad)...sedihsedih

Photobucket


1 comment:

ciK LyndaWawa igUana said...

huhu..
dia dah tuka lagulaa...
hehehe....

jgn sewel2 da....
pose ni......