Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, May 12, 2010

Kesetian VS Kepercayaan

Dalam sesuatu ikatan....msti WAJIB ada 2 bnda ni kn....kalau tak..mhhhhhh lu fikir la sendiri...Tak kira la yg tgh hangat bercinta ka...yang dh bertunang ker...atau pn yg dah berkahwin..msti kena ada 2 sikap ni dlm dri msing-msing..klu tak hbgan tu pasti tak akn kekal lama kn(mntk simpang la)

Masalah nya skng ni..ada yg blh pupuk kepercayaan tu dlm dri tapi kesetiaan tu langsng tak ada...sma jgk la yg blh kekal kesetiaan tapi kepercyaan hilang...ssh la mcm ni kn....kenpa ak??? ssh sngt ker nk kekal kn ke 2 2 sikap ni dlm dri....mhhhhhh!!(berfikir pnjg jap??)

aku ada la tnya pndpt kwn-kwn kat facebook...mmg bnyk la pndpt kwn-kwn aku...smua mmg dah ada pnglaman ngn dua sikap ni ..huhuhuhu..jom-jom tgk apa kata mereka!!!!


mcm-mcm pndpt kn..so,bg aku klu tak ada slh stu mmg habis la.....tak kira la cinta jarak jauh ker cinta jarak dekat ke...atau pn cinta sebumbung.....msti setia kat org tu n msti percya kat org tu klu nk hbgan tu kekal lama kn....Mulai skng ni aku kn pupuk la sikp kepercayaan tu dlm dri aku ..hahahh sebab skng ni kesetiaan tu aku ada....cuma yg hilng skip kepercyaan aku tu:-P klu aku nk hbgn aku ngn si dia kekal lama aku kn la berubh kn....sbb sllu sngt,punca aku bergduh dan slh paham sbb kepercayaan la....haishhhh (ssh nya huhuhuhuhu) aku kn bljr percya dia...N aku harap jugk dia akan percya dan setia ngn aku ....insyallah ....ADA JODOH TAK KEMANA!!! AMIN!!! blogger-emoticon.blogspot.com

bab kata arwah abg mior ahmad fuad(din beramboi) dlam siri sawancara eksklusif
'sesuatu yg lurus itu ada kalanya bengkok, dan tk semua yang bengkok itu bersegi-segi'

'dunia ini dimakmurkan oleh manusia dengan metal dan fizikalnya, manakala manusia itu pula'distabilkan' oleh sekeping hati yang tenteram'

bg perlawanan kali ni....SERI bg kedua-dua blah pihak :-) kn kn kn...tk ada yg mng n tak ada yg kalah..
Photobucket

4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

pakwe kamu ye?secocok gitooo....=) semoga panjang jodoh ye...

:"♥Warnida:"♥ said...

hihihi trma ksh insyllh:-)

+akufobia+ said...

haha.ye la draw.semua tak nak mengalah.

:"♥Warnida:"♥ said...

kn kn.....ni atas dri sndri la