Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, February 22, 2010

Syukur...Alhamdulillah...

akhr nya aku berjaya melepas kn satu beban yg ada dlm kepla otak aku ni......rsa rnggn la skit dri sblm ni....so aku tak yah fkir dah la apa-apa lps ni sal lesen hahhahahahblogger-emoticon.blogspot.com happy nya....motor dah kereta pn dh...tu la motor n keta ni aku kn ulang 2 kli lak tu..bkn nya nk bt elok2 msa first time ni...haishhhh buang duit buang msa...tapi tak apa lano bertuah aku pgi ni T_T

....sllu nya mcm tu la..mula-mula mmg mcm tu....msuk second time tgk la sndri hasil nya...kita ni belajar dri kesilpan....hahhhahah berkat doa aku ..mak.....la ni...aku happy sngt2 hari ni.....hoyeee hoyeee...smpt gak tu aku snap 2 org JPJ ni tgh smngt berkerja....SYABAS!!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

Photobucket