Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Friday, August 28, 2009

Persahabatan.....

'Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci'

Askum!!! hai selmt pagi smua...puasa tak ni haaaaaaaa kantoi!! actly pagi ni kn aku mcm terfikr kn ssuatu la...pasl PERSAHABATAN,FRIENDSHIP..korang phm tak apa mksd prktan ni....ya!! berkwn tak kira llki ppuan,melayu cina india...tua muda...dan sbgai nya la...tpi kn skng ni kn aku tgk...persahabatan skng ni mcm dh memilih tau...mcm mn ak nk ckp....
Sekrng ni klu n berkwn msti kena ppuan msti nk berkwn ngn llki yang kaya,ensem,yang sempurna la...llki pn sma klu nk berkwn msti ngn ppuan cantik,kaya n spurna jgk la knpa ak???(mksd aku tak semua org mcm tu ok)
sdngkn mksd pershbtan tu tak smsti nya kena mcm tu...klu yang muda msti kwn ngn muda...abis yang tua tak leh berkwn ngn yang muda ker..haaaaaaaa mcm tu la lbh kurng ....btl tak...cuba tgk d seklling kita skng ni....jrng nk jmpa kelompok yang tau erti persbhtan ni mcm..ada tu mmg ada la cuma dlm 10...mngkn 2 @ 3 jer yg tau erti pershbtan....
kawan mmg penting dlm khdpan seseorng...tak smsti nya kita bila berkwn just untuk lepak sma²...shoping sma²...tpi kwn jgk blh jdi kn tmpt tok mngdu tau bercrta something yang mgkn kita tak dpt nk pikul sma²...xlist kita ada kwn yang leh berkongsi crta dan bertukr² pendapt...skng ni pn kwn!! just bila happy jerr!!..tpi bila ada bnda yang sedih @ apa² jer la...kita nk cri kwn smua kwn tu hilang enth kemana ....haiiiiiiiii!!!!KENAPA AK??? mmg ssh kn nk cri seorng sahabat yang tau erti pershbatn kn..
bg aku kn pershbtan tu ssuatu yg indah n msti ada kepercyaan, ksih syg,hormat mnghormati...tpi skng ni aku blm jmpa shbt yang tau mkna....phm mksd ERTI persahabatn...
Aku syg smua kwn² aku..
Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...


KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

2 comments:

+akufobia+ said...

hu.sekarang semua nak cari geng sekepala.tak sekepala,tak kawan.haha.salah siapa?

:"♥maRjiNah:"♥ said...

Ya btl,tpi....jgn la memlh sngt...xtau nk ckp slh sapa.cuma bak kta nabil lu pkir la sendri....xpi skng nie,sma2 la kte pkr