Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, August 4, 2009

aku suka aku suka......:-P

smnggu yang lps aku ada jmpa stu lagu ni yang agk familiar jer...bila aku dgr irama dia bru aku tau ni lagu i'am yours..tpi ni version melayu punya...hihihi yang aku tau lagu ni d ubah suai oleh seorang pemuda bernma alan kot..klu tak slp aku la....aku mmg respet dia gila la dpt ubh lagu semerdu ni..dgn lirik2 yang blh di kta kn..mmg bgus la kn..huhu jom² kta sma² layan hihihi(spa tak suka....SUDAH :-p)

Kau tahu kau buat ku rasa begini
Jauh ku kembara tetapi ku ingin kembali
Biarpun berlabuh malam? tidak ku berhenti
Sebelum terlewat, ingin yang terbaik untukmu
Takkan siapa mampu menghalang azamku
Inilah masanya pelajari sesuatu

Takkan ku tunggu lagi
kini
aku milik kamu

Buka mata cuba kau lihat
Bukalah minda kau kan bebas
Buka hatimu dan kau temu cinta
Dengarlah muzik ini lagu juga irama
Kita semua bersama
Punya hati jiwa untuk mahu dicinta cinta

Dan, Takkan ku sangsi
Aku pasti takkan tunggu lagi
Usah ragui masa lalu
Kini aku milik kamu

Dengar bisikan hatiku
Kau kan tahu cerita

Lama benar ku membelek diri di depan cermin
Berpusing menari pabila tiada sesiapa
Melihat rentakku sendiriku tertawa
Kini aku sedar tentang kehidupan ini
Tak perlu pura-pura, jadilah diri sendiri
Itulah diriku
Dan kamu pun tahu

Takkan ku tunggu lagi
kini
Aku milik kamu

Buka mata cuba kau lihat
Bukalah minda kau kan bebas
Buka hatimu dan kau tahu luas dunia
Dengar dengar dengarlah
Ikutlah rentak kita
Inilah masa
untuk kamu percaya
cinta

luv u alan...:-p hiihiihi...

4 comments:

afi said...

Assalamu'alaikum . ala tak dapat dengar pulak pepon tk sudi kongsi.

:"♥maRjiNah:"♥ said...

wasslm..hai yeke tak dgr ni ok jer drr huhuhu...

leadleedeea said...

it was quite ok..hehe~! boleh laaa layan kan..

:"♥maRjiNah:"♥ said...

mhhh yaa...tpi lirik dia tu yang agk unik n....mcm ok la hihi:-p