Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, June 18, 2009

Alahai kenapa ak???

mcm mn aku nk ckp ak...mhhh aku rsa kn aku bnyk la jugk astis yang aku mint..mcm ebi AF 5, mila AF 5, mhh zizan, johan...ada la lagi rmai la tpi tak la fanatik sngt kat si nabil tu....knpa ak siap terbwk2 msuk mmpi lagi..aduyaiii bila la aku nk jmpa dia kn...mmg dua 3 ari ni dok ingt ahmad nabil jer ni hahahha...lps tu nk d kta kn lagi..skng ni dh la kau teringt2 kat si nabil ni...aku leh jmpa lak ngn mamat ni yang muka iras2 nabil ni...alamak bertmbh fanatik lagi la aku kat nabil ni..tup2 aku tau gak yang mamt ni dok stu tmn ngn aku aduyaiii....dia ngn nabil tak la kta peladuk dua serupa ker apa ker kn...cuma dia ni hitam manis...tak tnggi mcm nabil biasa2 jer la...start aku jmpa dia rtu..skng ni blh nk di kta kn tiap2 ari la aku selish ngn dia...cuma tak tgur jer la..aku pndng dia pndng..dia tgk aku tgk jer la...nk gak aku tgur..ishh tak nk la aku kn..t pa la dia kta..mn tau dh ada istri ker hihihi..tpi aku tau dia blm ada istri hihihi..poyo tol la aku ni hahahha...mhh biar la aku tgk dia tgk dh la...tapi klu dia tgur aku dlu...aku lyn jer la blik...sja kn nk berkwn..hihihi tpi muka dia mmg mcm nabil la...apa2 pn nabil ttp d ati hahaha...bila la msa dpt aku jmpa ahmad nabil b ahmad ni hihihblogger-emoticon.blogspot.com

No comments: