Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, May 21, 2009

Percaya tak???

smlm aku g putra jaya....rempit ngn scoter nouvo aku tu hahhah..jauh nya perjlnan aku kn hahahha naik moto kih3blogger-emoticon.blogspot.com....ada doc kn htr smlm,abg aku outstion..lps tu wan tu pn ikut abg aku jgk so tnggal aku jer la yang ada kat opis ni tu yang dia mntk tlg aku hntr tu hihihi......pergi tu aku teramat la geram aku g putrajya kot blkang jauh gila B**i...abg aku dok dh bg tau surh g kot puchong dekt la kan...aku ni smngt la ingt btl hahah rupa2 nya slh aku redah jer la(slma ni org jer dok bwk p kn hihihi)...apa leh bt hihihi....jauh perjlnan indah nya permndgan...blogger-emoticon.blogspot.com yang tak thn tu ats moto ni smpt lagi ambil gmbr hahah siap ngn video skli hihihi...*pic ori tak ada edit2 hihihi

*slow jer bwk hihihii
video tu aku tak tau nk hagin kat spa skng ni dh 5 kli aku upload still tak blh ayunan btl la..hihihi....so lps jer aku g pass doc tu kat jbtan bendahari..aku kol abg aku hahahha....korng nk tau kol sbb apa aku mgluh aku tak lrt nk blik juah2 so aku nk blik kot jln yang sptt nya hahhaha..nsb baik la dia bgtau aku n aku pn ikut jer apa yang dia bg tau tu hihihihi...smpai jer puchong aku dpt idea nk sngh kat akak aku kat PJ jap nk ambil brng...dri puchong ker PJ tu aku tau la...mhh dh mcm tmpt aku la dlu hihihi..sbb sblm ni aku dok PJ gak...so alhamdllh slsai smua aku pn blik la ker johan setia....dgn membonceng ngn ceremat ingt lah org tersyg hihihihi...blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

skunksenn zone said...

huhu hebat skil merempit ang siap leh abek gambo lg tue huhu

:"♥KakAsHi:"♥ said...

haaa nk bljr tak skil tu
mai bljar kat aku tau hhihih

budak kampung online said...

terer naik motor weh...

:"♥KakAsHi:"♥ said...

hihihi terer la jgk
kuang3....