Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Wednesday, May 6, 2009

hahha..nasib baik la....

masa ari kndri tu hujan tak trun dgn lebat nya hahah hujan besa2 jer...klu korang nk tau apa yang jadi pada keesokan ari nya jeng jeng jeng ..hahah bnda ni aku tak smpt nk ambil video cuma yang ada pic2 jer,tu pn guna fon mmbr aku,hahha sungh tak d jangka hujan pagi tu smpai bnjir....smua umh msuk air kot depn kot blkang pnuh huhuhu...blogger-emoticon.blogspot.commula2 tu aku dok tgk jer mak aku ngn abg2 aku dok smpn barng2 kndri dlm hujn yang sngt lebt tu...dok sat mak pnggil surh p angkt msin basuh kat blkang sbb tmpt bsuh bju dh naik air..hahah apa lagi dlm umh msa tu ada kak ros,kak marni, n abg wadi tmbh aku lagi sorng..smngt la p ankgt hihihi tu la bermula nya aku dh bsh kuyup hihihi*kak ros,kak marni,abg wadi ngn aku hahaha

lps kami dh p slmat mesin bsuh tu aku pn pkir tak kn aku nk msuk mndi dh kn...aku g la ajk geng2 aku kluar sma huhuhu....aku p umh depa dok tido lagi..ish2..aku paksa kluar jgk la huhuhuh....best gila main hujn dlm bnjir..tak prnh tmn aku hujn smpai bnjir tau huhu.... jom la kita tgk pic2 aku n the geng main hujn kah kah kah...
blogger-emoticon.blogspot.com* tgk ni aduyaiii sakit weiiiiblogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments:

jie said...

men banjir?wahh kemain heppy lagi u ols

:"♥KakAsHi:"♥ said...

hhhahahah mau tak nya
bukn sllu dpt main mcm tu
lagi pn tmn kita org frist time..naik air hihihihi

d'iNn0cEnt sAkurA said...

pas knduri trus bnjir kew?
wah....dugaanNya!
cian zami kn?
ltih knduri xabes ag....

:"♥KakAsHi:"♥ said...

hahah letih apa nya angah
tgk tu happy jer main bnjir huhuhu
bkn lps kndri tau
bnjir keesokan ari huhuhu

angah knl tak budk yang bju hijau tu ???

skunksenn zone said...

huhu best nye men ujan..favou aku tue

:"♥KakAsHi:"♥ said...

KAMI SUKA MAIN HUJAN JUGK hihIIHI