Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, May 18, 2009

AktiViti pD 16-17 d TamN Setia..

Karnival mesra rakyat kot klu tak slp aku..lpa lak nk ambil pic kain rentang dia hahhaha...dh la aku tgh mrh ngn dri aku sndri ni....punya la bnyk aku ambil gmbr..tnggl 4 keping jer ahhhhhhhhhhhhhhblogger-emoticon.blogspot.com

*ni pic aku ngn kuda punya la tkut ngn kuda tu dok pun jauh2 hahaha

yang lain aku p delete kenpa huhuhu knpa la aduyai...what ever la nk bt mcm mn kn..so spnjg karnival tu mcm2 aktiviti la ada,main bola,PS2,naik kuda,konsert,jualan..mcm2 la ada kat stu ari tu...time ni jer la aku dpt mengenli jiran2 aku yang ada lam tmn setia n tmn john setia ni hahhaha....mmg rmai...huhuhuhu...so ari tu Mentri besar selangor YAB Tan Sri Khalid Ibrahim datang merasmi kn karnival tu...16 saat jer video ni sempt d ambil sbb abg RELA ni surh aku ke tepi aduyaiiii...sesak2..dh la pns so aku terpksa la stop ihihi...,



2 comments:

joegrimjow said...

pendek pon
beshh

:"♥KakAsHi:"♥ said...

hihihih^_^
tpi cam rugi la....
gmbr pn tak smpt nk ambil....
bkn sllu dpt jmpa pn hihihi