Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, May 5, 2009

1.5 akak aku mimi akad nikah....

ZAMIDARMIMI tu la hihihi so skng ni tnggl aku sorng lagi la yang still single hahahha....so alhmdullh smua berjln ngn lancar la..cuma time kndri tu la hujan trun blah ptg nsb baik la tak lebat sngt tapi bhsa jugk la hihih....ari tu aku yang dok kn tngkp gmbr dia hahahha....apa leh bt ehem ehem hihihi....so mcm2 aksi aku ambil hari tu...hihihi jom la kita tagk msa mlm akad nikah tu....ayah aku sndri yang akad nikah depa mlm tu..best2 hihihblogger-emoticon.blogspot.com
*ni mlm akad nikah akak aku....control2 cept hihih
*kami memag suka ambil gambar kah kah kahblogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

skunksenn zone said...

kire ko da only hottest girl in da fmly la erk huhuhu

KuntumMarjinah said...

yezaaaa kah kah kah