Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Thursday, March 12, 2009

aku suka NABIL


Aku sebnrnya lm dh nk cita ngn korang smua yang aku ni suka sngt2 kat NABIL ni..tapi tak bt pn...so pagi ni aku nk bt.Hahahah kat myspace frendster aku dh letk pic dia...cuma kat blog jer blm...huhuh.Yang blh aku suka sngt kat NABIL ni sbb dia....yg prtma of cos la dia ensemblogger-emoticon.blogspot.com sweet....wlpn tliga astro..hi³,aku ttp suka...dia blh bt org ktwa gila2...aku tgk muka dia pn kdng2 aku nk trglakblogger-emoticon.blogspot.comapa tah lagi klu dia bt lawak kn...lawak dia smua yang ori tau,tak ada nk ciplak2 dr mn2..NABIL mmg pelwak no 1 kat mlysia ni...Dri frist episod raja lawak 2 lagi aku mmg dh jatuh ati kat si nabil ni....ati aku tak nah pudar untuk NABIL smpai skng ni blogger-emoticon.blogspot.comhhihihihi,

tapi kn aku rsa agk kcewa + sedih lablogger-emoticon.blogspot.com sbb dri ari ni smpai skng ni aku tak leh jmpa dia lagi..dok tgk lam tb jer...ari tu geng2 artis astro dtg jusco b.tinggi...zizan,along smua ada aku ia2 kta dia ada rupa2nya tak ada pn pasrah la jiwa aku ni nk tgk NABIL....blogger-emoticon.blogspot.comhuhuhuhu....sbar2.Nnti msti nya aku dpt jmpa NABIL...dpt bergmbr ngn dia pn jadi la...blogger-emoticon.blogspot.com

bt msa skng ni aku cntum2 pic dh la k..hihihihi janji ngn nabil ok hihihiblogger-emoticon.blogspot.comNABIL is no 1 la....lu apa!!!!
LU PIKIR LA SENDIRI....cerrrrringgg(ni ayat aku k)hihihih

2 comments:

skunksenn zone said...

heheh nak ku pinang nabil tuk ang tak??ku potong turn irma hasmie tue heheh

:"♥KakAsHi:"♥ said...

klu aku tau ang leh pinang kn nabil tok aku dh lma dh aku surh

hahahaha..ni hampeh ckp kosong la ang ni hihihi...

aku pmnat fanatik dia jer..hihihii..
tpi klu dia mau kat aku apa slh nya

hahahahha MINAH PERASAN BTL kih2