Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Monday, February 2, 2009

Jalan² lagi....

Ari jumaat lepas aku ngn kak ros n ank2,ikut abg aizal g outstation kat johor. Seawal pagi jumaat tu,dlm kol 5 pagi kami semua dh siap la,nk gerak sbb abg keja pagi tu kat makmal johor,aku,kak ros n abg aizal semua dh mndi la Cuma tnggl 2 budk tu jer yang tak mndi ain n nana,bkn apa awal sngt huhuhu.Pejlnan ok jer sejuk,nyaman jer smpai ker pagi,berhenti kat R n R mn tah kak ros berhnti nk bg mndi si budk 2 org tu la,n breaksfat skli la kn
Time tu lam kol 8 8.30 la.Lepas berhnti tu,abg trus shot trus g JB smpai makmal dlm kol 10.15 la,abg pn siap2 la ambil brng,nk trus msuk la dlm makmal.Aku ngn kak ros mcm biasa la,jln2 la.Kak ros klu g johor konfom2 la trus g bndar penawar tmpt dia mngjar slu kat sek men keb bndar penawar. Cuaca pn cerah elok jer,jahh gak la ambil msa dr JB ker bndar pnwar tu sejam sejam lbh la.Ku tak tgk jam lak time tu.Smpai sna cam biasa gak kak ros jmpa la spa2 yang berknan yang dia nk jmpa,yag dia agk lama tak jmpa.Kak ros ingt mlm tu nk tidi JB ker sbb tak kn nk ambil abg kat JB lps tu nk pth blik bndr pnwar,buang msa lak,tup2 si cikgu nazri lak ofer nk g ambil n ajk kita org berkaroke mlm tu.Trus la kak ros berstuju ngn cdgan nya tu. Lps jmaat tu lam kol 2.30 3 cam tu la kak ros bwak aku g pntai tnjung balau yang tmpt kejadian mati lemas 4 brdik tu,uishhh ombak kat stu time tu mmg gila nya la bergulung2,aku agak terkejut gak la,sbb apa aku nmpk la bendra merah terpcak spnjg pntai tu,tnda tak leh mndi merbhya..tpi ada gak yang jnis tak phm bhsa mndi gak kat stu,diorg tak tkut ker.Mhhh nauzubillah la kn,tpi pn berjga2 la sama…dunia dunia.. Lps dok lepak2 ambil angin yang ckup kuat kat pntai tu,kami pn gerak la p medan,kak ros nk mkn rojak mak ros kot nm gerai tu…mmg sedp gila rojak dia….umhhhhh..kih3….smpai jer sna kak ros trun la,aku tnggu dlm keta.Tba2 aku nmpk satu yang mnrik perhtian aku iaitu lampu jln yang agak cantik n unik….tgk ni…..Hihihih…krtif kn..hihih
lps bli kak ros ajk la p umh ckgu lagi seorg,ckgu apa ak,aku pngl kak jek a…btl tak eja nama nya bgtu hahhaha,tak ksh la jji bnyi k….smpai umh dia kami rehat2 mkn2….lsp tu aku ternmpk stu makluk jgk yang aku mula2 nya gak geli kih3…..jom2 tgk…

Cumil kn katak tu..hihihi aku keja usik si ain n nana..lari stu umh kih3…aduyai mcm2…tup2 kol 4 kami pn gerak la g JB ngn bkdu nazri naik waja dia g pick up abg kat makmal kesihtn awam johor.Pejlnan dia mcm biasa la sejam stgh gtu la..spnjg jln nk g ker JB dr bndar pnwar tu pokok klpa sawit jer kiri kanan.Tenang jer..keta pn kdng2 jer blh nmpk hihihi….Smpi kat JB tpat2 kol 5.30 lbh2 la….time tu pn keja abg pn siap..lps ambil tu trus la pth blik g bndar pnwar tapi hala balik ni kak ros nk bli bju tido si ain n nana kat kota jap.Smpai kota shoping2 skit lam kol 7.30 gtu la bru leh pth blik g bndr pnwar.
Aktivi mlm kami lak huhuhu best gila karoke kat golden desaru..hahahhaha..aku,kak ros,n abg dpt la nnyi sorng 2 lagu…huhuhuh sbb rmai gak mlm tu yang dtg so kn tnggu turn la kn..kih3..aku kn lagu misha omar skli dedebu cinta..hihih mlu la nk tnjuk tapi aku kn tunjuk gak la sbb aku yang yoyo oo surh kak ros rkm aku nnyi smpai abis..jom la kta lyn sat sora aku ni hhihihi..

video

Best tak..best kn hihihihi….lpas nnyi aku main snoker…aku bkn nya pndai main sngt….aku main jer la.jolok p la jji bola msuk hahhahahha…..ni pic2 yang aku smpat ambil mlm tu…koL 1 lbh gak lak bru dpt tido.Mmg hapy la ckp ngn kat korang….hihihi….Tpi aku tak lma sngt kat bnda r pnwa tu,sbb esok(sbtu) aku ngn kak n abg dh blik KL.Pagi sbtu tu,kak ros ajk g bg mkn ikn kat tasik….ni pic2 sblm n msa OTW aku nk blik KL….