Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, December 23, 2008

Hari mnggu bersma parti hot fm d summit USJ

Hai,semua hahah aku kn sbnrnya kn...hu3..tak tau la knpa jdi ngn aku ni..aku dh mls nk taip2 cita ni,skng ni tgh syok dok post2 pic ngn video jer...hu3,,,sbb tu aku nya blog tak update lama.Memandngkn best frend aku ENIS,mmbr smngt kat aku surh mnupdate blog aku..so aku pn kn trus mengepost cita2 yang best kt blog aku ni.Aku tgk skng ni pn enis bgtu smngt mengupdate blog nya,hahha...so jom kita layan....layan apa..!!! Layan jer la apa yang aku boh ni,Hahahah...klu ada org bca OK la..klu tak ada pn ttp KO la hahhaha(apa aku merapu mlm2 buta ni) aduyai...
Ni ada pic aku ngn toi..time pati hot kat summit ahad lpas,ada lagi pic aku ngn si kak liya,tpi akak ros lak terbuat video lak..t la aku msuk kn video tu..ha3..
*ok tak hi3....

*ngn abg toi hahahha

No comments: