Advertising

Geng Kuntum Marjinah

Tuesday, October 28, 2008

gara² tak ada elektrik smlm....aku......

hahhaha..tgk la sndri...
adehhh ingt nk jln2 jer ngn kak ros smlm..tnpa kluar kan sesen pn..tpi tgk la hahahha..lain plk jadi nya....lain yang nk bt lain yg bt hahaha....mmg best gila...dpt naik dua bnda yang xstrem pn dh pning kpla otak aku ni hahha..ni akak aku smpt video kn detik2 aku kat ats bnda2 alah ni hahha...jom kita te.....sma2 hahhaha..

video
*klu korang smua nk tau aku ada kat dlm tu hahahha..akak aku yang video kn bnda ni...tgk smpai abis video ni ada la nmpk aku kluar dgn bgtu serbut...mmg best+takut pn ada...yahuuu..ada lagi
video
*nmpk tak kaki aku yang sluar hitam tu hahaha....aku plih port yang tak ada org kiri knan...sbb mlu nnti diorg gelak tgk aku jerit waaaaaaaaaaaa..waaaaaaaaaaaaa.waaaaaaaaaa

6 comments:

Mohd Sufian said...

boleh teleng kepala tgk video mu nih.

:"♥KakAsHi:"♥ said...

bukan apa...org yang rkam ni slh pgg fon la...apa leh buat...kita teleng sma2 la hahhhaha

rafi yang hebat said...

nampak2..mak aihh..banyak nye kaki nida...kui kui kui...

:"♥KakAsHi:"♥ said...

yaka rafi...hi3

Dj Epoi said...

owhhhhhhhh...bleh tahan gak tahap KETEGARAN kau eik dik?
P/S Adik kakak apa kurangnya kan....?
Slam Jaluran It...gua layanzzzzzzzz blog lu gak hahahah

zami said...

hahhha thx u dJ ePoi..
^_^ hahhahah